Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

“Για σένα έχω κάνει κρατητήριο” δηλώνει ο υποψήφιος εκατομμυριούχος επενδυτής του ΠΑΟΚ μετά τη σύλληψή του


Και επειδή, παρά την οικονομική κρίση και το τι μας περιμένει...η ζωή συνεχίζεται, διαβάστε κι αυτό.

Απρόσμενη εξέλιξη είχε η παρουσία του υποψήφιου αγοραστή του πλειοψηφικού πακέτου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ κ. Βασίλη Φλωρίδη στη πόλη της Θεσσαλονίκης. Ο ομογενής εκ Κων/πολης επιχειρηματίας συνελήφθη από την Αστυνομία (ενώ έτρωγε σε εστιατόριο με παράγοντες του ΠΑΟΚ) γιατί εκκρεμεί σε βάρος του καταδικαστική απόφαση. Το γεγονός είναι (λίγο-πολύ) γνωστό.

Τα νεώτερα τώρα. Αργά χθές το βράδυ ο κ. Φλωρίδης έδωσε στη δημοσιότητα δήλωση, σχετικά με τη σύλληψή του και στο περιεχόμενό της είναι “όλα τα λεφτά”...

Χρησιμοποιώντας άκρως...ΠΑΟΚτσίδικη ορολογία, δίνει ένα διαφορετικό χρώμα και όπως λέγεται στην πιάτσα των ΠΑΟΚτσήδων, άφησε άφωνους ακόμη και τους πιό φανατικούς οπαδούς του “Δικεφάλου”...

Διαβάστε την ανακοίνωση του κ. Φλωρίδη και τον αντίστοιχο σχολιάσμό μας (ως επιμύθιο)...



«Μετά την επίδειξή βεβαίωσης των καταθέσεών μου 10 εκατ. ευρώ και ενώ έτρωγα σε γνωστό εστιατόριο της πόλης, εμφανίστηκαν πέντε αστυνομικοί για εξακρίβωση στοιχείων και προσήλθαμε στο αστυνομικό τμήμα όπου μου επεδείχθη μία απόφαση εναντίον μου για ψευδομαρτυρία που αφορά το διαζύγιό μου με την πρώην σύζυγο μου.

Η απόφαση βγήκε ερήμην μου και ποτέ δεν έλαβα γνώση για αυτήν γιατί παραδόθηκε σε άγνωστη προς εμένα διεύθυνση και την οποία δεν έλαβε καν ο αντίκλητος δικηγόρος μου.

Η προσαγωγή μου έγινε την ώρα που απουσίαζε ο εισαγγελέας υπηρεσίας και σε ώρα τέτοια που δεν μπορώ ούτε έφεση να κάνω, ούτε και να πληρώσω το πρόστιμο που αναλογεί σε ποσό μικρότερο των δέκα χιλιάδων ευρώ.

Από εδώ και εμπρός θα τραγουδάω μαζί σας: «Για σένα έχω κάνει κρατητήριο»   

Εμείς μαζί για μια ζωή».
Βασίλης Φλωρίδης

Σχόλιο katestimeno (τι εννοεί ο...ποιητής)

Οι εκφράσεις “εμείς μαζί για μια ζωή” και... “για σένα έχω κάνει κρατητήριο” είναι από τις πλέον γνωστές που τραγουδούν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ.

Με την πρώτη, θέλουν να δείξουν την ακραία λατρεία για την ομάδα τους.
Με την άλλη, θέλουν να διατρανώσουν ότι μέχρι και εκεί (στο κρατητήριο) έχουν φθάσει, ως επίσης ακραίο δείγμα της υποστήριξής τους προς τον ΠΑΟΚ.

Οι λόγοι που τις χρησιμοποιεί ο κ. Φλωρίδης είναι προφανείς...

Ελληνικό ποδόσφαιρο έτος 2011...
Και η (ελληνική) ζωή συνεχίζεται, 
γιατί ναι μεν...η ζωή τραβά την ανηφόρα, αλλά μάλλον τα θέλει και ο κώλος μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου