Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Ζεράρ Ντεπαρτιέ: Δεν υπάρχει τίτλος που να περιγράφει όσα ισχυρίζεται για τη ζωή του. Απατεώνας, κλέφτης, ζιγκολό, τυμβωρύχος, μέθυσος, φοβικός, χωρίς αγάπη από τη μητέρα του, χωρίς να πει “σ΄αγαπώ” στα παιδιά του...

Μπορεί όταν ήταν ακόμη... αγέννητος, να γλίτωσε από τις βελόνες πλεξίματος της ίδιας της μητέρας του, όμως ως ενήλικας πλέον, βασανίζεται ακόμη από τις τύψεις, επειδή δεν είπε ποτέ «σ’ αγαπώ» στα παιδιά του. 
Ο λόγος για τον διάσημο Γάλλο ηθοποιό Ζεράρ Ντεπαρντιέ, που στη νέα αυτοβιογραφία του, με τίτλο Ca c’est fait comme ca («Συνέβη έτσι απλά») προχωρά σε μια σειρά από άκρως ενδιαφέρουσες -έως και ύποπτες για την αληθοφάνεια τους- εξομολογήσεις για το σκοτεινό –ενίοτε, ακόμη κι ένοχο- νεανικό του παρελθόν.
Έτσι, παραδέχεται ότι...
...από τα δέκα του κιόλας χρόνια που άρχισε να περιπλανιέται στους δρόμους, γρήγορα κατάλαβε πως ελκύει τους άντρες καθώς έμοιαζε για 15χρονος. «Ήξερα από τότε που ήμουν νέος ότι αρέσω στους γκέι. Όταν οι άντρες με πλησίαζαν ζητώντας μου σεξ, εγώ απλά τους ζητούσα χρήματα» γράφει ο Ντεπαρτιέ, που πέρασε τόσο φτωχικά παιδικά χρόνια στη γενέτειρα του, τη πόλη Σατορού, ώστε αναγκάστηκε να βοηθάει, περιστασιακά, έναν άλλον άντρα στην σύληση τάφων και την εκταφή νεκρών με στόχο να τους κλέψουν από κοσμήματα μέχρι παπούτσια.

Στα 16 του πέρασε τρεις εβδομάδες στη φυλακή για την κλοπή ενός αυτοκινήτου, ενώ στις φοιτητικές διαδηλώσεις του Μάη του 1968 έκλεβε τσιγάρα από τους συνομηλίκους του, που κοιμόνταν τα βράδια στα πεζοδρόμια.
Εξίσου σοκαριστική είναι και η αποκάλυψη που έχει να κάνει με τη μητέρα του που δεν τον ήθελε και όταν έγκυος σ' αυτόν προσπάθησε να… αποβάλει τρυπώντας το σώμα της με βελόνες του πλεξίματος...

Η αγάπη που ποτέ δεν πήρε από τους γονείς του –ο πατέρας του, Ντεντέ, ήταν ένας μέθυσος που κάθε άλλο παρά τρυφερά του φερόταν σαν παιδί- είχε ως αποτέλεσμα ο Ντεπαρτιέ να δείξει την ίδια παγωμένη συμπεριφορά και στα παιδιά του: «Ποτέ μου δεν τους είπα πως τα αγαπώ. Η λέξη αυτή δεν μπορούσε να βγει από το στόμα μου» γράφει ο 65χρονος ηθοποιός.

Κι επειδή το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει, συγκλονιστική είναι και η ομοιότητα των εμπειριών που είχαν γιος και πατέρας Ντεπαρτιέ: Ο γιός του Γκιγιόμ, που πέθανε το 2008 μόλις στα 37 του χρόνια από πνευμονία, έκανε με τη σειρά του τον ζιγκολό και είχε φυλακιστεί για κατοχή ναρκωτικών και για μικροκλοπές.

Ο εκκεντρικός Γάλλος πρόσφατα αποκάλυψε πως πίνει 14 μπουκάλια αλκοόλ την ημέρα. Ισχυρίζεται μάλιστα πως αυτό δεν είναι σημάδι αλκοολισμού, αλλά χαρακτηριστικό ενός ανθρώπου με φοβίες: «έχω έμμονη ιδέα με τον χτύπο της καρδιάς μου, με το γουργούρισμα που κάνουν τα έντερά μου, τον ήχο που κάνουν οι αρθρώσεις μου. Κι άρχισα να πίνω τόσο πολύ προκειμένου να μην τα ακούω όλα αυτά, για να μην τρελαθώ. Δεν μπορώ να κοιμηθώ αν δεν είμαι μεθυσμένος», αναφέρει στην αυτοβιογραφία του.

Τέλος, ο Ντεπαρντιέ αναφέρεται και στη φιλία του με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν. Οι δύο τους γνωρίστηκαν το 2008 και αμέσως κατάλαβαν ότι έχουν πολλά κοινά. «Θα μπορούσαμε και οι δύο να έχουμε γίνει κακοποιοί. Όπως και για εμένα, έτσι και για τον Πούτιν, κανένας δε θα στοιχημάτιζε ούτε μια δεκάρα [να επιζήσουμε] όταν ήμασταν 15 χρονών», καταλήγει ο ηθοποιός που έχει φύγει από τη Γαλλία και μοιράζει πλέον τον χρόνο και την καθημερινότητά του ανάμεσα στο Βέλγιο (όπου μετακόμισε για να μην φορολογείται στη Γαλλία) και στη Ρωσία (όπου του έχει χορηγηθεί διαβατήριο).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου