Στο πλαίσιο της ενημέρωση σχετικά με το μισθολογικό κόστος των δημοτικών επιχειρήσεων, το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης ανακάλυψε περιπτώσεις μισθών-μαμούθ διαφόρων ειδικοτήτων (καμία σχέση με τους “κανονικούς” μισθους της οικονομικής κρίσης) και μάλιστα σε δήμους με κακό έως “χάλια” δείκτη οικονομικής κατάστασης.
Υψηλότερες απολαβές από δημοσίους υπαλλήλους
Από το ασφαλές δείγμα (άνω του 50%) προκύπτουν τα εξής στοιχεία σχετικά με τις ετήσιες ακαθάριστες αποδοχές των υπαλλήλων των δημοτικών επιχειρήσεων:
α) Άνω του 60% των υπαλλήλων του κλάδου Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) των δημοτικών επιχειρήσεων έχει ετήσιες αποδοχές μεγαλύτερες από τον αντίστοιχο μέσο όρο των δημοσίων υπαλλήλων ΠΕ.
β) άνω του 53% των υπαλλήλων του κλάδου Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ) των δημοτικών επιχειρήσεων έχει ετήσιες αποδοχές μεγαλύτερες από τον αντίστοιχο μέσο όρο των δημοσίων υπαλλήλων ΤΕ.
γ) Άνω του 55% των υπαλλήλων του κλάδου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) των δημοτικών επιχειρήσεων έχει ετήσιες αποδοχές μεγαλύτερες από τον αντίστοιχο μέσο όρο των δημοσίων υπαλλήλων ΔΕ.
δ) Άνω του 62% των υπαλλήλων του κλάδου Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ) των δημοτικών επιχειρήσεων έχει ετήσιες αποδοχές μεγαλύτερες από τον αντίστοιχο μέσο όρο των δημοσίων υπαλλήλων ΥΕ.
Aπό τα στοιχεία προέκυψε ότι γενικά οι δημοτικοί υπάλληλοι έχουν απολαβές μεγαλύτερες από τους δημοσίους υπαλλήλους της ίδιας κατηγορίας.
Συγκεκριμένα, εν όψει των ρυθμίσεων του νέου βαθμολογίου - μισθολογίου ο υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Ντίνος Ρόβλιας ζήτησε από τους Δήμους και συγκεντρώθηκαν στοιχεία για το κόστος μισθοδοσίας του τακτικού προσωπικού (μόνιμοι υπάλληλοι και αορίστου χρόνου) των δημοτικών επιχειρήσεων.
Στα επανειλημμένα έγγραφα του υπουργείου ανταποκρίθηκαν μέχρι σήμερα 230 από τους 325 Δήμους.
Από τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν προέκυψαν πολλές ατομικές περιπτώσεις υπερβολικά υψηλών ετήσιων αποδοχών και μάλιστα σε Δήμους με κακό δείκτη οικονομικής κατάστασης.
Από τις πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις που εντοπίστηκαν σε Δημοτικές Επιχειρήσεις είναι:
Στα επανειλημμένα έγγραφα του υπουργείου ανταποκρίθηκαν μέχρι σήμερα 230 από τους 325 Δήμους.
Από τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν προέκυψαν πολλές ατομικές περιπτώσεις υπερβολικά υψηλών ετήσιων αποδοχών και μάλιστα σε Δήμους με κακό δείκτη οικονομικής κατάστασης.
Από τις πιο χαρακτηριστικές περιπτώσεις που εντοπίστηκαν σε Δημοτικές Επιχειρήσεις είναι:
- Μηχανολόγος - μηχανικός στην Κορινθία με μισθό 87.325 ευρώ ή άλλος στην Πιερία με 83.767 ευρώ.
- Οικονομολογός στον Έβρο με μισθό 83.442 ευρώ ή άλλος στο Ηράκλειο με 82.624 ευρώ.
- Πολιτικός Μηχανικός στα Ιωάννινα με μισθό 80.719 ευρώ ή άλλος στη Θεσπρωτία με 76.495 ευρώ.
- Διοικητικός υπάλληλος ΤΕ στον Έβρο με μισθό 55.138 ευρώ.
- Καλλιτεχνικός διευθυντής στα Ιωάννινα με μισθό 53.322 ευρώ.
- Δημοσιογράφος στη Θεσσαλονίκη με μισθό 67.209 ευρώ.
- Ηλεκτροτεχνίτης στην Πιερία με μισθό 61.092 ευρώ.
- Εργοδηγός στην Κορινθία με μισθό 60.482 ευρώ ή άλλος στο Ηράκλειο με 55.409 ευρώ.
- Εργάτης στη Ρόδο με μισθό 56.703 ευρώ ή άλλος στην Κοζάνη με 43.088 ευρώ.
- Χειριστής μηχανημάτων στο Ηράκλειο με μισθό 55.176 ευρώ ή άλλος στην Αργολίδα με 47.736 ευρώ ή άλλος στην Εύβοια με 45.346 ευρώ.
- Οδηγός στην Μεσσηνία με μισθό 44.663 ευρώ.
Σύμφωνα με το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, οι Δήμοι που δεν έστειλαν στοιχεία είναι:
Αγίου Ευστρατίου, Αγίων Αναργύρων - Καματερού, Αγράφων, Άκτιου-Βόνιτσας, Αλμυρού, Αμάριου, Αμοργού, Αμφίκλειας-Ελάτειας, Ανδραβίδας-Κυλλήνης, Ανδρίτσαινας - Κρεστένων, Άνδρου, Αντιπάρου, Αργιθέας, Αριστοτέλη, Αρριανών, Αρταίων, Βέλου-Βόχας, Βισαλτίας, Βορείων Τζουμέρκων, Βριλησσίων, Γαλατσίου, Γαύδου, Γεωργίου Καραϊσκάκη, Γορτυνίας, Δέλτα, Δελφών, Διονύσου, Διστόμου-Αράχοβας-Αντίκυρας, Δυτικής Αχαΐας, Ελευσίνας, Εορδαίας, Ερυμάνθου, Ευρώτα, Ζαγοράς-Μουρεσίου, Ζωγράφου, Θάσου, Θερμαϊκού, Θέρμου, Ιάσμου, Ιητών, Ιθάκης, Ιστιαίας-Αιδηψού, Καισαριανής, Καντάνου-Σέλινου, Καρπενησίου, Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Κηφισιάς, Κιμώλου, Κόνιτσας, Κορυδαλλού, Κύμης-Αλιβερίου, Κω, Λυκόβρυσης-Πεύκης, Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας, Μεγίστης, Μετσόβου, Μυκόνου, Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, Ναυπλιέων, Νέας Σμύρνης, Νέστου, Νικολάου Σκουφά, Νότιας Κυνουρίας, Νοτίου Πηλίου, Παλαιού Φαλήρου, Παλλήνης, Παξών, Παπάγου-Χολαργού, Πάργας, Περάματος, Περιστερίου, Πύλης, Πύργου, Πωγωνίου, Ραφήνας-Πικερμίου, Ρήγα Φερραίου, Σαλαμίνας, Σερβίων-Βελβεντού, Σερίφου, Σίφνου, Σκιάθου, Σκύρου, Στυλίδας, Σύμης, Τανάγρας, Τρικκαίων, Φαρκαδόνας, Φιλαδελφείας-Χαλκηδόνος, Φλώρινας, Φυλής, Χαλκηδόνος, Χάλκης, Χίου, Ωραιοκάστρου, Ωρωπού.
Αγίου Ευστρατίου, Αγίων Αναργύρων - Καματερού, Αγράφων, Άκτιου-Βόνιτσας, Αλμυρού, Αμάριου, Αμοργού, Αμφίκλειας-Ελάτειας, Ανδραβίδας-Κυλλήνης, Ανδρίτσαινας - Κρεστένων, Άνδρου, Αντιπάρου, Αργιθέας, Αριστοτέλη, Αρριανών, Αρταίων, Βέλου-Βόχας, Βισαλτίας, Βορείων Τζουμέρκων, Βριλησσίων, Γαλατσίου, Γαύδου, Γεωργίου Καραϊσκάκη, Γορτυνίας, Δέλτα, Δελφών, Διονύσου, Διστόμου-Αράχοβας-Αντίκυρας, Δυτικής Αχαΐας, Ελευσίνας, Εορδαίας, Ερυμάνθου, Ευρώτα, Ζαγοράς-Μουρεσίου, Ζωγράφου, Θάσου, Θερμαϊκού, Θέρμου, Ιάσμου, Ιητών, Ιθάκης, Ιστιαίας-Αιδηψού, Καισαριανής, Καντάνου-Σέλινου, Καρπενησίου, Κερατσινίου-Δραπετσώνας, Κηφισιάς, Κιμώλου, Κόνιτσας, Κορυδαλλού, Κύμης-Αλιβερίου, Κω, Λυκόβρυσης-Πεύκης, Μαντουδίου-Λίμνης-Αγίας Άννας, Μεγίστης, Μετσόβου, Μυκόνου, Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, Ναυπλιέων, Νέας Σμύρνης, Νέστου, Νικολάου Σκουφά, Νότιας Κυνουρίας, Νοτίου Πηλίου, Παλαιού Φαλήρου, Παλλήνης, Παξών, Παπάγου-Χολαργού, Πάργας, Περάματος, Περιστερίου, Πύλης, Πύργου, Πωγωνίου, Ραφήνας-Πικερμίου, Ρήγα Φερραίου, Σαλαμίνας, Σερβίων-Βελβεντού, Σερίφου, Σίφνου, Σκιάθου, Σκύρου, Στυλίδας, Σύμης, Τανάγρας, Τρικκαίων, Φαρκαδόνας, Φιλαδελφείας-Χαλκηδόνος, Φλώρινας, Φυλής, Χαλκηδόνος, Χάλκης, Χίου, Ωραιοκάστρου, Ωρωπού.
Από το ασφαλές δείγμα (άνω του 50%) προκύπτουν τα εξής στοιχεία σχετικά με τις ετήσιες ακαθάριστες αποδοχές των υπαλλήλων των δημοτικών επιχειρήσεων:
α) Άνω του 60% των υπαλλήλων του κλάδου Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) των δημοτικών επιχειρήσεων έχει ετήσιες αποδοχές μεγαλύτερες από τον αντίστοιχο μέσο όρο των δημοσίων υπαλλήλων ΠΕ.
β) άνω του 53% των υπαλλήλων του κλάδου Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ) των δημοτικών επιχειρήσεων έχει ετήσιες αποδοχές μεγαλύτερες από τον αντίστοιχο μέσο όρο των δημοσίων υπαλλήλων ΤΕ.
γ) Άνω του 55% των υπαλλήλων του κλάδου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) των δημοτικών επιχειρήσεων έχει ετήσιες αποδοχές μεγαλύτερες από τον αντίστοιχο μέσο όρο των δημοσίων υπαλλήλων ΔΕ.
δ) Άνω του 62% των υπαλλήλων του κλάδου Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ) των δημοτικών επιχειρήσεων έχει ετήσιες αποδοχές μεγαλύτερες από τον αντίστοιχο μέσο όρο των δημοσίων υπαλλήλων ΥΕ.
(πηγή in.gr-ΑΠΕ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου